Avikande tider vårterminen

11 februari, 2020 av Christer

12 Februari Simning

Vi åker till Kungsbacka simhall för att simma 200meter. Vi behöver veta vilka som kan åka med, om scouten kan simma 200m och om en förälder kan köra och vara med i simhallen. Vi önskar att de föräldrar som åker med är ombytta och kan vara med i badet. Om den tidiga samlingen ställer till problem så hör av er till Johanna så löser vi det! Vi kommer inte vänta på scouter som inte har anmält sig till detta tillfälle!

Skicka svar på följande frågor till Johanna senast måndag 10e februari om scouten ska följa med. (0704-304416 eller varo.scout@gmail.com)
Scoutens namn? Kan scouten simma 200m? Kan en/flera förälder följa med, köra och bada? Hur många platser har förälder i sin bil?

20 Maj Familjekväll

Detta är sista onsdagen för terminen, så vi vill bjuda in alla familjer att vara med på aktiviteter, lekar och grillning! Tiden är som vanligt 18.00 -19.30

22-24 Maj Vårhajk

Vi åker på hajk till en närliggande stuga i Varbergstrakten och har roliga dagar i skog och natur, Upptäckarna sover i vindskydd och Spårarna får sova ute om de vill.

Sommarläger

I år kommer vi åka på sommarläger vecka 31, vi har dagsläget två läger att välja på och inväntar mer information för att bestämma vilket vi kommer att delta på. Det vi vet är att det är vecka 31 och att Upptäckarna delta på hela lägret och Spårarna kommer delta på andra hälften av lägret. Vi återkommer så fort vi har mer spännande information!