Kämpalek 21

28 augusti, 2021 av Christer
Kämpalek: Avkopplad – 21
Region tävlingen Kämpaleken kommer i år att hållas här hos oss i Värö Lördagen 2e oktober. Det betyder att vi tillsammans med ett par andra kårer har ansvar för plats och logistik den dagen. Våra scouter är självklart med som deltagare, men vi behöver all hjälp vi kan få från er föräldrar för att kunna genomföra den dagen, totalt räknar vi med ca 700 scouter den dagen! Vi kommer behöva hjälp med parkeringsvakter, övergånsvakter, ljudanläggnings fix, transporter, toa städ, några som går med våra scouter mm mm….  Detta är en jättehäftig upplevelse även för oss vuxna så vi hoppas att många av er vill hjälpa oss den lördagen! Reservera gärna datumet i er kalender redan nu, så kommer mer information om detta i samband med terminsstarten.
Kämpaleks hemsida